Monday, January 2, 2017

Aktifbebek... Şikayetten Memnuniyete bir XML hikayesi!

Aktifbebek Şikayet yönetim sistemi nedir? Yaşamın genelinde olduğu gibi xml ve bayi yönetiminde de bazen işler istenildiği, planlandığı ya da beklenildiği gibi gitmeyebilir. Siparişler zamanında teslim edilemeyebilir, üründe hatalar olabilir, işletme çalışanları müşterilerle iletişiminde yeterli motivasyona sahip olamayabilir. Bu gibi durumlarda müşterilerimiz mutsuz olur ve mutsuzluklarına çözüm ararlar. İşlerin ters gittiği zamanlarda aktifbebek olarak sanal bayilerimizin yaşağıdığı olumsuzlukları yönetmememiz gerekmektedir. 

Aktifbebek xml hizmetleri ve sanal bayilik bilgi almak ve Başvuru için tıklayın...


2 comments:

  1. Amcam Avm deki bebek mağazalarına ilginin fazla olduğunu bildiği için Avm de Bebek mağazası açtı
    Ona göre Avm ler bu iş için biçilmiş kaftan. Avm yönetimi ile de sıkı pazarlık yapmış.

    ReplyDelete
  2. Cafe sahibi biarkadaşım vardı dahasonra Kazancının daha yüksek olması sebebiyle bebek mağazası açtı. Restauranttaki işinden hiç memnun değildi ve çok yoruluyordu
    Şimdi ise çok mutlu. Activ Baby e teşekkürler.

    ReplyDelete